Hayalimdekiseruven Kasık ağrısı bı anda uykumdan uyandırdı hiç birakmiyo ama cokda şiddetli değil doğum belirtisimi acaba
Busranursahbazz Hayalimdekiseruven olmaz mı benimde 36 haftadan beri var aynı durum özellikle yatağa yatınca başlıyor sabaha kadar rahat huzur yok agrilarimnvar ama düzensiz sancılar Rabbım yardımcımız olsun inş
Aycan051415 Ağrılar düzenli aralıklarla geliyorsa muhtemelendogum bi duşa gir yada belden aşağısı sıcak suyla bi yıka öyle yat yine geçmiyorsa hastaneye git canim
caghan_annesi Hayalimdekiseruven benimde öyleydi hafife aldım sonra kasıklarda başladı şiddetli ağrı oldu ne su ne leke nst de doğum sancısı çıktı şuan hastanede yatıyorum sizde kontrol edin hafife almayın derim
SelinHalistoprak Benimde ayak ağrım var maalesef bebeğim gelmiyor diye stres yapınca uykudan uyandıracak kadar siddetli ağrı oluyor damar damar üstüne binmesi gibi bisi oluyor
Kevserclp Ben 35. Haftanın basındayım benim de düzensiz sancılarım var ntsde evet sancın var demeleri için değerim kaç olmalı🧐