Alerdinc Gastasyonel diyabet tanısı koydular diyete başladım her şey iyiydi ama şuan açlığım 55-60 çıkıyor. Neden olur bu anlamadım? Şuan bayılacak gibiyim ne yediysem olmuyor.
Alerdinc Anneoluyorummmm Ben çok aç bırakıyordum kendimi maalesef. Yememem bebeğim için daha iyi sanıyordum. Ama öyle değilmiş artık sık sık az az yiyorum 🙏🏻