Alyyy Sezeryan doğum konusunda bende doğuma kadar hergün bir şeyler okuyordum ve doğumdan sorna ilk işim bir post açıp deneyimlerimi paylaşmaktı🙏🏼 38+2 de sezeryan doğumum oldu rahim kısalmması başlamıştı o yüzden biraz erken geldi minik kızım🥰
Alyyy Su-1234 güzel geçti çok şükür kızım sağlıklı doğdu 🙏🏼Bugün 5. Gün tüm işlerimi kendim yapabiliyorum sadece çok eğilip kalkınca zorlanıyorum
Alyyy Su-1234 korkmayın kendinizi hemen ayaklanıcam iyileşicem gibi motive edin düşünün, çünkü bebeğinizin size ihtiyacı var 🥰