Snnr41 Kan acı içince vücutta ateş basıyo sıcaktan bunalıyo çok iyi anlıyorum seni, bende senin haftalarindayken ne uyku ne bişey yoktu sürekli saga dön sola dön uyku yok.. ve dışarda soğuk esse ev içinde üşüme gelmiyordu bana bazen pencereyi açıp uyuyasim geliyordu o soğuk havalarda düşün 😂.
Şuan 38+4 haft. Geçiyo o uyuyama durumları zamanla.