Senays Tulayyy- Allah razı olsun darısı başına inşallah sağ salim evet aşağı yukarı aynıydı odem gidince kuvezde 1900 e kadar düştü 2200 civarında taburcu olduk çıkınca da çabuk toparlıyorlar gönlünü ferah tut hersey yolunda gittiği sürece kilo inan çok önemsiz 🙏
Gncaplt Aagazade Rabbim yar ve yardımcınız olsun sağsalım kavuşun inşallah sancınız falanmı oldu nasıl başladı doğumunuz
esmerbomba Aagazade ay Allah sabır versin canım benim yaa çok üzüldüm gerçekten 😔😔 Öbür dünyada şefaatçiniz olsun bebeğiniz inşallah 😔 solunumdan dolayimi vefat etti 😔
Aagazade esmerbomba hayir doktorlar yuzunden iyi ilgilenmediler bebeyimle benn hamileyken sorunlarim varmis doktorum sa hicbiseyin yok dimisdi tahlillerin iyi dimisdi bana duzgun doz ilac yazmamis bebegimede yansimis bendeki sorunlar amma iyi baksaymiwlar yawarmiw yavrum bi kere bile goremedim.koklayamadim
esmerbomba Aagazade ahh canım benimm. Mübarek gün de Rabbim sana kat kat sabır versin . İşin içinde ihmal varsada rabbim yanlarına birakmasinlar basın sağolsun 😔
Aselinkooo Ne gibi sorunlar başınız sağ olsun bende hastanedeyim. 33+6 her an doğuma da alınabilir takip ediliyor. Sürekli nst deym. Ciğer geliştirici vuruldu. Arada serum veriliyor. Lekelenme devam ediyor 😥çok korkuyorum dua edin lütfen.
Aagazade Aselinkooo Allah korusun insallah sag salim kaviw korkma kotu dusunme o haftada bebekler yasama wansi var benim doktorum para yuzunden yalakalik yapdi aldaddi sorunlarimi soylemedi baska doktora gidem doktorlar yuzunen benim bebem melek oldu kokrma sen sakin
Aselinkooo Aagazade başınız sağ olsun o acının tarifi yok. İhtimali bile yürek yakıyor. Rabbim dayanma gücü versin 😥😥