Sahinaysr Merhaba kızlar ben 7 hafta 5 günlük hamileyim ve bayramdan bu yana kanama ve lekelenmem oluyor dr istirahat verdi ilaçlarımı falan kullanyrm ama ara ara devam ediyor bugün dr gittim bebekte bişey yok gayey sağlıklı kalp atışını falan duyduk ama 2. bi kese göründü drm da kanamann görünen diğer keseden olabileceğini söyledi sağlıksız görünüyor dedi kafam çok karışık böyle bişey yaşayan veya duyan varmı
Dml1234 Sahinaysr sanırım ikiz gebelikmiş teki saglıklı şekilde döllenmiş teki döllenememiş . Döllenemeyenden sebebte kanaman oluyor. Eger çok tehlikeli bi durum olsa doktorun direk müdahale ederdi korkma ama araştırıp başka bir doktora daha gitmeni öneririm
Hatunnn Sahinaysr bnde olmustu canm ikinci kese ya dusuk oldu ya da sagliksiz bi olusumsu oyuzden kanama olmus olabilir demislerdi, diger kesede sorun yoktu o buyudukce obur bos olan eridi kayboldu kanamalarda 12.haftadan sonra olmadi bidaha suan 24 teyiz
Sahinaysr Dml1234 bende öyle düşünüyorum bi dr daha gitmek istyrm ama bide şimdiye kadar bi çok kez dr gittim hiç görünmedi geçen cumartesi dr görmüş ama kanama alanı diye düşünmüştüm şimdi daha büyümüş ve keseye daha çok benziyor dedi
Dml1234 Sahinaysr geç döllenmiş olabilir dicem ama 7 haftlık yani olurmu bilmiyorum. Bence sen peşini bırakma için rahat etsin. Başka doktorada git
Sahinaysr Hatunnn hmm aynı şeyleri bana da söyledi canm dr inşallah iyi olur allahm hakkımızda hayırlısını versin