Doganmoms 34. Haftamdan itibaren bel ve diz ağrısı çekmeye başladım 😔 doktorum hamilelik boyunca yürüyüş yapıp yapmadığımı sordu ben de çalıştığım için yapamadım açıkçası. Yani kilo artışı (13 kg aldım) ile birlikte bel ve diz ağrısı oluyor. Ben sıcak su tuttuğumda/sıcak bez koyduğumda hafifliyor ayrıca dr dolgit diye bir krem verdi onu da sürünce hafifledi ancak onu da 5 günden fazla kullanma dedi, 2 gün sürdüm daha sürmeyi düşünmüyorum.