miraninannesii Kızlar 17 haftalık gebeyim ve canım aşırı şekilde soğuk buz gibi kola çekiyor ama bir bardağı direk durmadan içmek istiyorum bı zararı varmı acaba 😔
Hatice_gzr2505 miraninannesii genelde içilmemesi tavsiye ediliyor fakat geçenlerde bende dayanamadım 20. Haftanın içindeyim nefsimi yenemedim canın çok istiyorsa iç ama bir bardaktan fazla içme bir de yudum yudum iç biraz asiti gitsin kola yerine sade soda da içebilirsin o daha faydalı mineral açısından hem
La_le miraninannesii çok içmek iyi deqil arada icebilirsin canım bende senin dediğin gibi dayanamıyorum içiyorum arada ama bı anda içme yavaş yavaş iç
Ozlm0916 Kizlar ben kola bagimlisiydim hergun net 1 litre icerdik gebeligimi ögrendigimde ilk 4 ay içmedim şimdi 5 aylik olduk günde bir bardak iciyorum canim cok istiyor 😅🤣
miraninannesii Deletedmom72728 Rabbim sağ sağlım kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲 ne güzel hiç bsy olmamış demekki
Deletedmom72728 miraninannesii sağolasın banamı etki etmiyor yoksa zararımı yok anlamadım gaz sorununda yasamiyorum içiyorum valla canım çektikçe