Doğumuma bir haftadan az kaldı şu an normal doğum görünüyo bi sorun çıkmadığı sürece. Sancı başladığında ne yapmam gerekiyor suyum gelirse kac saat sonra hastaneye gitmeliyim, çevremdeki anneler suyum geldikten sonra en az 5 saat vaktin var evde Çek sancını diyolar ama ya suyum gelmezse Yinede beklemeli miyim. Yada ne kadar zaman sonra gitmeliyim lütfen biraz beni bilgilendirip rahatlatır mısınız ♥️