Canım bende çok bilmiyorum ama eski insanlar söylüyor annemde kabiz olma dikkat et dedi. Yoksa tuvaletini yapamazsan ıkınırsın erken doğum olur demişti. Karnın sürekli şişer ve zehirlenmeye kadar gider demişti. Bende o yüzden kayısı hoşafı yaptım evde onu tüketiyorum. Sulu yiyecekler yemeye çalışıyorum