Hicran6833 Selam kızlar, 35+4 olduk şükür. Ara ara özellikle geceleri hafif sancı oluyor bir kaç saniye sürüyor sadece. Sizlerde böyle olan varmı. Dogum ne zaman olur acaba erken mi?
ElfErk Hicran6833 34+6dayim ben de.. sol kasigima adet sancısı gibi bir ağrı giriyor.. acaba yalancı kasılmalar mı..hic nst ye girdnz mi orda biseylik cıktı mi ben henüz girmedim
Hicran6833 ElfErk benimde genelde soldan geliyor. Nts ye almadı daha doktorum ama erken olmasın diye fitil yazmıştı onu kullanıyorum ara sıra. Hem miyde de yanmam da var benim bu aralar sizdr başka belirti varmı acaba
ElfErk Hicran6833 mide yanmasi için rennie kullanıyorum ben ama sanki o belirti değil diye biliyorum ben..
Hicran6833 ElfErk yok hyr dogum yaklaşan bir belirti degil elbet ama genelde hamileligin sonlarında pek olmazmış yanma. Ben öyle duymuştum 😏. Hakkınızda hayırlısı olsun sizinde 🙏