SevdenurTirasci Şu aralar iş yerinde biraz fazla ayakta kaldım ve 3gündür inanılmaz bel agrım var yaşayan var mı acaba ?
Tosbik SevdenurTirasci canim bnde 18.haftamdan bu yana geçmeyen bel ağrısı var. Üstelik bn ev hanımıyım sürekli uzanip dinlenebiliyorum. Sen çalışıyormuşsun Allah yardımcın olsun valla çok zor.
UlkerSD Aynı canım bende 23 haftalığım ayakta kaldığımda çok ağrı oluyor uzanıyorum hemen ayaklarımı yükseğe koyup. Ama adet olurkenki bel ağrısı gibi de değil eğer öyleyse doktora bi danış derim🙋🏻