S1eda2 Kızlar ayaklarım çok fena şişti 37 haftadayım ama yürüyemiyorum bile canım acıyor soğuk su masaj falan denedik ama bana mısın demiyor tuzda tüketmiyorum
burcuo S1eda2 Benim de ellerim ayaklarım çok şişiyor. Yürüyüş iyi geliyor ama. Yürümediğim zaman ayak bileklerimin de şiştiğini görüyorum.
TekinSahra44 S1eda2 benim en çok sol bacağım ağrıyo ve bu özelikle gece başlıyo yukarıya kaldırıyorum ama hiç işe yaramıyor
S1eda2 Merveomer34 yaaa benim 34 den itibaren ara ara oluyordu özellikle çok gezince ama şimdi uzanamıyorum hep oturuyorum ondan diye biliyorum ama inmiyor bi türlü
Merveomer34 S1eda2 ayakları yükseğe kaldır kuzum biraz da öyle dene dinlenmeyi ben yere basamıyorum sanki su toplamış gibi bide üstüne sancı vuruyor mide bulantıları
S1eda2 Merveomer34 onuda denedim ama sırt üstü çok yatamıyorum nefesim kesiliyor en fazla 5 dk durabiliyorum benimde ayağımın üstünde ayak var sanki 😟
Merveomer34 S1eda2 ben koltukta yan yatıp koltuğun üstüne atıyorum ama belim falan çok ağrıyor son zamanlar zorlanıyor insan allah yardım etsin hepimize
S1eda2 burcuo yürüdüğüm zaman komple bacağım uyuşuyor bide 3 gündür evdeyim kardan dolayı hiç çıkamadım iyicene kötü oldu
burcuo S1eda2 Aa uyuşmayı ilk kez duyuyorum. Geçmiş olsun. Ben de evde kapalı kalınca kötü oluyorum ama yağmadığı ya da yollarda buz olmadığı sürece artık soğuk da olsa çıkmaya çalışıyorum.
Madonna Canım çok ayakta kalma uzan oturma bile bendede var o şişlik soğuk tuzlu suya koyuyorum arada ayaklarımı iyi geliyor. Ama yinede oluyor
tazeannecik1 S1eda2 Ayaklarınızı uzatın eşinize masaj yaptırın benimde öyle olmuştu doğumdan sonra düzeldi 🙏🏽