Merhabalar, 37+1 oldum bu gece itibari ile, perşembe günü doktor kontrolümde sıvımın azaldığını söyledi doktor, zaten son 15 gündür idrarım koyu cildimde kaşıntı mide bulantısı kusma dudaklarımda çatlama bel ağrısı ve alt karın ağrısı kasık ağrısı vardı, meğer hepsi bundan dolayıymış. Suni sancı ile erken doğum yapabiliriz heran dedi 2. Gebeliğim kızım gelişmemiş sıvı az diye yeterli besin gitmemiş ona… c.tesi tekrar gittim değişen bişey olmamış şimdi ibrahim saraçoğlunun vermiş olduğu havuç suyu kürü yapıyorum sabah akşam taze sıkılmış havuç suyu 200 ml, 2 gündür sıvıyı arttırıyormuş 4 günde. Böyle bir sorun yaşadınızmı? Deneyen varmı? Faydasını gören varmı?