kadifemsii aysesakaryaa 37. Haftaya gireceğim ikinci hamileliğim . Gündüzleri de çok hareketli ama bizde hareketli olduğumuz için geceleri daha hareketli gibi geliyor bize 😬 geceleri hiç uyumadığını düşünüyorum o derece hareketli 😀🌸
Merveomer34 Yonca54 normal canım ben 36 dayım haraketler iyice artıyor bazen korkuyorum bişey mi oluyor diye alan daraldığı için daha çok hissediyormuşsun sıkıntı yok yani içiniz rahat olsun
Yonca54 Merveomer34 ne bilim biz 32 deyiz fazlasıyla durmadan hareket ediyor normalde bu kadar uzun sürmezdi 🙂🙂🙂🙂