MMmerve_ gungorende bebek yoğun bakımından çok memnun kaldık. Bende hastane doğum için 12 bin gibi Bı fiyat verince başla hastane aramaya başladım mecburen. Bende soğanlı da oturuyorum bu civarlarda hiç bir hastanede bebek yoğun bakımı yok başka hastaneden nakil olunca da daha pahalı oluyor. Ne olur ne olmaz yoğun bakımı olan Bı hastane de olsun istiyorum