Brk_sda benim betam 10000ken kese vardı embriyo yoktu.bana da boş gebelik haftaya gel alalım dedi.5 haftalık hamileyim o zaman. Lekelenmem de vardı. Bekledim 6+4 te göründü bebeğim. 7.haftada da kalp atışını duydum. Bence biraz daha beklemelisin. Tek doktorla kalma başka doktora da görün. İçini de ferah tut. Çok var bu durumla karşılaşan. İnşallah güzel haberlerini verirsin burdan 🤗