38+6 haftalığız bi kaç saattir çok fazla kasılmaya başladı kasıldıkça kasıklarıma hafif hafif ağrılar giriyor sırtımda bir ağrı var ve sürekli tuvalete gitme isteği var acaba doğum sancısı mı ? Lütfen biri birşey desin uyuyamıyorum doğum sancısıdır diye