Merhabalar, 32. Haftadayım malum doğuma sayılı gün kaldı. Hastane odasi susletip süsletmeme konusunda kararsızım. Sizler süsleyecek misiniz? Organizasyon şirketlerinin durumu nedir? Kendi imkanlarımızla olur mu? Değer mi değmez mi? Kafamda deli sorular 🤯 yorumlarınızı bekliyorum