Selam arkadaşlar ben gebeliğimin 11. haftasına gireceğim doktorum kan sulandırıcı iğnem kesti onun yerine coraspirin hap kullanıyorum üç gündür oda aşırı mide bulantımı tetikliyor sanki geceleri çok oluyor akşam yemek yiyemiyorum benim gibi yaşayan var mı?