Basak6258 Allah razı olsun. Ama o tahlil sürekli tekrarlanmalı. 4 gün arayla 1 haftayla arayla sonuçları yükselenleri okudum forumda ve kendimde bizzat takip ettiğim annelerde gördüm. Kanda çıkmayabiliyor ama kaşınmak hiç normal değil. Vücut bişeye sinyal veriyor. Onu iyi bilmek lazım. Safra kesenize ultrasonla baktırın, yada safra kesesi asidi tahlili yaptırın. Mutlaka bir sebebi var kaşıntıların ve çok önemli. Hiç basite almayın :(