simayorunn Kizlar mantar enfeksiyonu oldum sanırım ama emin değilim bütün belirtiler var 20 haftalık hamileyim hayatımda hiç alt muayene olmadım doktor vajinal muayene ister mı sizce korkuyorummm
_EdaNurAlbasan_ simayorunn canım korkulcak i bişey yok kadınların genelinde oluyor mantar ben evlendiğim ilk zamanlar vardı. Şimdi 37 haftalık hamilegim ismi de o oluştu yarın kontrolüm var onu da söylicem alttan muayene edecek büyük ihtimalle
okuyor simayorunn ben başka bir şey için muayene olurken doktor mantar olmuşsun demişti. Akıntım vardı zaten. Akintimi görüp söyledi.
Fasulyem2 simayorunn mantar kremi sürebilirsiniz başlandıçta 3 günden fazla sürülmüyor ama haberiniz olsun geçmezse fitil veriyor doktor. Arada sirkeli suyla yıkayın intim jeş sabun sakın sürmeyin kurututun orayı bir de pamuk koyarsan iyi olur evde atlatabilirsiniz
simayorunn _EdaNurAlbasan_ bende söyleyeceğim yoksa dayanilacak gibi değil ben kadın doğum uzmanının yanında staj görmüştüm şimdide stajyerler var ve o yüzden Sanırım daha çok çekiniyorum
_EdaNurAlbasan_ simayorunn ayy yok durulcak gibi olmuyor insanı çıldırtıyor kaşısan olmuyor kaşımasan olmuyor deli ediyor insanı