Mihriballim https://resimyukle.io/r/2N44MSDo8d kizlar 35+5 olduk kızımla baş gelişti kanala görmesi için baya hareketler yaptım bu hafta sizce karnım düşmüş mü kanala girmiş midir anlayan var mı
Boncuk18 Mihriballim Biraz düşmüş gibi canım ama kendin anlıyorsun zaten karnının aşağı indiğini birde bebek kanala girince belli ediyor kendini rahim agzina baskı yapıyor
Mihriballim Boncuk18 ben fark ediyorum aslında bel yerim daha belli önceden daha yukarıdan başlıyordu karnım birde sertlesince aşağıda bı top oluyor artık . Baskı bazen yaşıyorum iğne batması gibi bı acı var alt tarafta birde vajina kemiklerim ağrıyor sanki
Boncuk18 Mihriballim iğne batması tarzında olmamisti benim ki kanala girdigi zaman sürekli rahime bastırıyor gibi hissi oluyor ben 35 haftada doğum yaptım.
Mihriballim Boncuk18 ben anlamıyorum ki kuzum ya arada bir çok nadir ayaktayken yaşıyorum o baskı hissini kasilmayla birlikte oluyor o ağrı . Bebeğiniz kuveze girdi mi
Boncuk18 Mihriballim evet 10 gün kaldı ciğerleri su toplamıştı. Aslında baskı yaptığı çok net anlaşılır icinden kafasını bastırıyor Asagi doğru böyle oturamiyorsun rahat şekilde
Mihriballim Bedriye12 salı günü kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor bende tam değil ama bı tık inmiş gibi hissediyorum 😀🤦 doğsun doğsun diyorum ha bire sonrada bu günleri arayacağım biliyorum
Boncuk18 Mihriballim çok şükür iyi 2 yaşında simdi kardeşini bekliyoruz. İnşallah sende zamanında ve saglikla kucağına alirsin
Asena17 Mihriballim fazla belli degil ben anlayamadim ama sen anlarsin zaten bebek asagi baski yapar cikacakmis gibi rahat nefes alirsin dusunce gobek
Asena17 Mihriballim fazla belli degil ben anlayamadim ama sen anlarsin zaten bebek asagi baski yapar cikacakmis gibi rahat nefes alirsin dusunce gobek
eslemsi Mihriballim biraz inmis ama dha erken. Ben 37de dgurdum smdi 39u bkleyesim var ama dktor ne der bilmiyorum sezeryan bnmki
eslemsi Mihriballim gerci gelisimi iyoyse bi an once kurtulmus oluyosun ama ne bilim bi 4 kilo dogurim diyorum. Kizim 3600dü😅