bahar_ayax agrılarınız kramplarınız oluyomu yada bebeginiz toplanıymu bide hazırlılklar başladı mı 🥰🤰
Minmin bahar_ayax 25+1’den merhabaaa oğlum maşallah çok hareketli şu sıralar oturup kalkarken zorlanıyorum kuyruk kemiğim acıyor felaket hemde onun dışında bir sorun yok şükür iyiyyiz 🥰
Senademir04 bahar_ayax erken doğum riski olduğu için için bir-iki birşeyler aldık baktıkça o günlerde gelecekmi demiyor değilim 🥺
Minnaksercecik bahar_ayax rabbim hepimizin yavrularını sağlıkla hayırla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰 bende de sertleşme oluyor gaz sorunum var sürekli bel bacak sırt kalça ağrısına magnezyum kullanıyorum hamd olsun iyiyim rabbim herkese de iyilik nasip etsin
Eslemmiraaa bahar_ayax valla son 1 haftadır ağrılar başladı resmen yürürken sağa sola dönerken ayaklarımı oynattığımda alt genital kısmımda kemik ağrısı oluyor batma zonklama şeklinde onun dışında çok şükür bi sorunum yok bebişim gayet hareketli zaman çok hızlı geçsin 9 ay hep bi stres kucağıma almak istiyorum artık sağlıkla🥰🙏🧿
bahar_ayax Minmin rabbim sag Salim kucagına almayı nasip etsin bebegim bu aralar cok toplanıyo sertleşiyo ondan başka bi.sorunumuz yok valla sebebini de bilmiyorum korkuyorum acıkçası sertleşmesinden
Hatice_gzr2505 bahar_ayax canım ben daha 20 haftanın içindeyim yumruk gibi toplanması bende de oluyor ama çözüm yoku buldum ben 👏 toplanma olup rahatsız ettiğinde çekyata yada yatağa oturur pozisyona gelip kendini yaylandır iki bacagından yani o zaman bebeğin pozisyonunu değiştirebiliyorsun ya da eşin yapsın hemen bacagının üstünden böyle yaylanınca bebek pozisyonunu bulup kendi de rahatlıyor
Kasev Hafta bitiyor 25+6🤗 uykusuz geceler, sertleşmeler, bel ağrıları, kaburga batmaları, eğilme sorunları dışında gayet iyiyiz şükür😅 şafak 99 son haftaları hem merakla hem endişeyle bekliyorum😄
bahar_ayax Kasev al benden okadar ☹️kalça kemigim bel agrım ve bazen bebegim sertleşiyo agrı giriyo karnıma 😭bazen tuvalete yetişemiyorum
sevo_asc Kasev sırt ağrınız oluyor mu benim dünden beri felaket ağrım oluyor sanki sırtımı bıçaklıyolar gibi 24. Hafta gireceğiz bizde bazen sizde de haraket düzeni düzensiz oluyor mu mesela bu akşam işteb geldiğimden beri çok haraketli değil korkuyorum bende
Senademir04 25+3 konturol günüm epeydir evladımı gormuyorum uyku tutmadı inşallah iyidir dün den beri sanıyorum yalancı sancılar başladı dün wcdeyken sanki rahmin assa düşecek gibi oldu birede kızım epey hareketliydi karnımın içi acıdı resmen şükür 1 2kilo ile bu haftaya geldik ama gece iştahım çok açık ne olsa yiyecek gibi hissediyorum bu ara da tüp bebekliyim buralara gelmek resmen hayaldi benim için rüya gibi 🤲🤲🤲🤲
bahar_ayax Senademir04 helal olsun valla cnm 13 kiloyla 25 haftadayım 🤣nasıl besleniyorsunuz su içsem yarıyo
Kasev Senademir04 hamilelikte vücudu ve kafayı en dinç tutan şeyin pozitif düşünce olduğunu anladım. Ben mutluysam bebek kıpır kıpır ben mutsuzsam o da hareketsiz o yüzden sizde sakın negatif düşünmeyin elinizi karnınıza koyun dua edin gerisi takdiri ilahi 😊
Senademir04 Kasev tabiki bu güne kadar öyle geldin m çok stresli bı gebelik geçirdim ilk gününden beri bunada şükür 🤲
bahar_ayax Kasev uzuldugum zmn hiç.hareketlerini hissetmiyorum ama dediginiz gibi mutlu olduğum zmn da kıpır kıpır oluyo
bahar_ayax Minnaksercecik sertleşme sorunundan valla bazen kasık agrısı dediigniz gibi kalça kemigim agıryo başka bi sorun kalmadı dicem de say say bitmedi 😆
1canibrahim bahar_ayax canım benim her anneyle kendini kıyaslama bebişi de etkileme. Her annenin bünyesi farklıdır. Önemli olan sizin ve bebeğinizin sağlıklı olması 🎈 ben öyle yapıyorum.