Kubraa23 Kızlar Akça Mina koyacaktık kızımızın ismini ama akça ismiyle çok dalga geçildi Mina isminin yanına isim arıyorum önerilerinizi bekliyorum 😍
holly Kubraa23 Eylül Mina 😂 Eylül kızımın adı çok seviyorum . Gökçe Mina da güzel kuzenim Gökçe die koyamadım
Reyhan35 Kubraa23 Asel Mina eğer kızım olsaydı kesin bu ismi koyardım çok seviyorum ve kız ismi önerisi isteyen herkese öneriyorum 🥰
Bur-cu Kubraa23 bende hanne koyacağım kızımın adıni olumsuz çok şey söylendi ama umrumda değil insanlar.
Ymn3535 Kubraa23 benimde kızım olucak ve nasipse akça koyucam evet dalga geçildi ama umurumdamı hayır 😂
Nazliiiiarslan Reyhan35 kesinlikle çok güzel ve anlamı güzel olan bir isim benim arkadaşımın kızının ismi de Asel meva çok hoşuma gidiyor kız bebek bekliyorum arkadaşım koymasa kesinlikle Asel meva koyardım kızımın ismini ☺️
Bur-cu Zehragniken merhamet sahibi demek . Hz Meryemin annesinin adı . Ve okuyup araştırmalarima göre Saliha bir kadın . Kuran’da geçmiyor ama anlam olarak güzel ve kullanılması caiz .
Kubraa23 Ymn3535 benim herkesten önce kendi annem dalga geçti 🙄 bizim orda hayvanlara akçacık hayvan derler sinir etti beni 🙄 yoksa mükemmel bi isim
Ymn3535 Kubraa23 benimde kardeşim 😂 bizim taraf komple esmer kapkara bişey doğurcan akçamı koycan dedi akça pakça diye dalga geçcekler dedi. Allah iyi insanlara çattırsın dalga geçcek olan insan hertürlü geçcek
Reyhan35 Nazliiiiarslan Bizde hiç yok Asel ismi ama erkek bebek bekliyorum ilerde bi Kızım olursa kesinlikle bu ismi koyarim ama 🥰
Kubraa23 Ymn3535 kesinlikle dalga geçen insan her şekilde geçer bi de eskisi gibi dalga geçme kalmadı bence içinize ne siniyorsa onu koyun ♥️ Adıyla yaşasın inşallah 🥰