Nurse94 Kızlar 6.haftalıkken kalp atışını duydunuz muu bide ultrason görüntüsü nasıldı 6.haftada fotilerini ekleyebilir misinizz😍 yarın kontrole gideceğim merak ediyorum
kckelf123 Nurse94 nasıl bi görüntü bekliyorsun canım nokta gibi bi görüntü 🙈 inşallah kalp atışlarınıda duyarsın gittiğinde
Tubmavi Nurse94 5+5te sadece nokta kese 7+1de minicik bebek ne olduğu belli olmuyor bebek şeklinde değildi kalp atışını da zorla duyduk. Bebek halini 10 -11de alıyor sanırım
Zuhalsebu Nurse94 yuvarlak siyahlığın içinde ne idüğü belirsiz bi beyazlık vardı kalbi olması ve hatta atması çok garip gelmişti😂 6+4te duyduk
Hazalkaralar Nurse94 ben 6.Haftada sadece keseyi görmüştüm 8. Haftada kalp atışını duymuş ve bebeği görebilmiştim umarım siz görürsünüz ama nokta kadar oluyorlar 🥰
Zehragniken Nurse94 https://imgyukle.com/i/EmDasj burda 6+4 minicikti o zaman 🤩 kalp atisini bugün duymuştum
Sebugsy Nurse94 bende 6+4 ken gittim kalp atışını duydum ve ultrason görünrüsü nokta şeklinde ufacık bişey görüyorsun zaten kalp atışını duyduğundaki duyguları hiçbişeye değişmem 🤗 umarım sende görürsün yarın herşeyi
mervinyaa Nurse94 6+3 günlüktü duyduğumuzda 🥰 Rabbim size de nasip etsin https://imgyukle.com/i/EmDmnQ
hemsiree Nurse94 7+5de görüp kalp atışını duyduk ama ultrasonda bişey bekleme kız daha küçücük bi bezelye 😂