GunesliGunler_ 38+1 ben de öyleyim 🙁 bebeğimi seviyorum sana böyle çok alıştım en güvenli yerdesin dünyadaki diyorum 🙁 kafamda bin tane soru var, stres çok. Doğum nasıl başlayacak, ne şekilde doğum yapacağım,bebeğim sağlıklı doğacak mı vs vs uzar gider sorular 😕