[silindi] 9+3 sürekli karın ağrısı yaşayan varmı normalmi ?sanki çok yemek yemişimde onun ağrısı gibi Bulantıda dahil.
simayorunn [silindi] şuan 20 haftalık olduk biz evet bende o zamanlar karın ağrısı yaşadım benim doktorum yerleşme olduğu rahim büyüdüğü için çok normal demişti ama sende sor için rahatlar en azından 😘
Minagezer [silindi] normal henüz yeni bendede olmustu bulantı 14 hafta olduk hala devam ediyor ama için rahatlasın istersen doktoruna da bi danış.
[silindi] simayorunn teşekkürler canım sürekli gaz sancısı gibi şişlik var hani bulantılardan bişeyde yiyip içemiyorum doğru düzgün ,sormak istedim
[silindi] Minagezer ayın 22 snde randevum var ters giden bişey varmı yaşayan varmıdır diye merak ettim mutlaka kendi doktoruma söylicem teşekkürler
Zuhalsebu Benim de tam o haftada özellikle ekstra sancım kasılmam oldu endişelendim kontrole gidene kadar ama bişey yokmuş🙈