Ciselbasaran Hanımlar bilgisi olan ne önerir, diş etlerim çekiliyorr gibi acıyor yara gibi oldu ne yapmam gerekiyor, üstüne birde grip oldum😞
aasenamerve Ciselbasaran kürdan gibi birşey kullandınız mı ya da fırçalamanızı azalttınız mı ? Kayınbiraderim diş hekimi benim 5. Ayımda olmuştu kürdan kesinlikle kullandırtmadı ve fırçalamamı sıklaştırdı kısa zamanda rahatladım
1PrensAnnesi Ciselbasaran doktoruma söyledim dişini hergün 2 fırçala dedi ve gargara verdi düzeldi şükür sende danış büyük ihtimal sanada verir geçer 😍
ozdenarda Ciselbasaran bendede ayni problem var 13 . haftamdym dis agrilarm dis eti agrilarm artti malesef benimde 😔
FatmaAhmet Ciselbasaranşevket yılmaz ve üniversite hastaneleri yapıyor dedi doktorum şuanda zübeyde hanıma gidiyorum özele başlamak istiyorum ama hangi hastaneye gideceğime karar veremiyorum