Kamusbuglem seeydky ben genel anestezi ile dogum yaptım kızım suan 3 yasında yarım saat uyuyp uyandım cok zorlanmadım bi sıkıntı yasamadım canım şimdi dogumuma da 2 hafta kaldı belden mi yaparlar genel mi bilmiyorum