Cigdemeslem Kizlar ben 26+3um bebeğim bazen hiç hareketi yok ama oldumuda tam hareketli oluyo ikinci gebeliğim bebeğim erkek genelde erkek bebekler az hareket eder derler bu normal mi acaba
Merveonay Cigdemeslem bende 26+4 oldum aynı canım bi ediyor tam ediyor etmedimide etmiyor 🤷🏻♀️ İkinci gebelik ilk erkek bu kız ama eder daha hafta olarak çok ileri değiliz