Aralık ayında baya bi hastalanmıştım sonra bi anda koku gitti ve kaç ay oldu pek koku alamıyorum böyle burnumda sürekli yanık sigara is kokusu gibi bişey var sanki nefes alamıyorum gibi bu durumu yaşayan var mı doktora gitsem gebelikten dolayı bişeyde yapamaz sanırım