Merhaba arkadaşlar . İkinci gebeliğimin sonlarındayım 33+2 haftalığım. Doktorum 17 ‘sinde gün vereceğini anestezi tahlillerimin yapılacağını söylemişti. Çok erken değil mi acaba? Uzun süreli vermiyor değerler değişir diye biliyorum sizde de böyle olmuş muydu?