12mommy Benim için çok faydalı oldu bu, teşekkürler. 35+3teyim, önümüzdeki cumartesi kontrole gideceğim. Nst cihazına ilk kez bağlanacağım, çatı muayenesi de yapar mı acaba doktor diye kendi kendime düşünüyordum. Zaten vajinismus geçmişi olan biriyim, düşündükçe geriliyorum ne yalan söyleyeyim. O yüzden yazdıklarınız rahatlattı 😊