Esrrra Kızlar ben çok ağlıyorum 16. Haftadayım herşeye alınıyorum kırılıyorım sürekli mutsuz hissediyorum kim ne dese zoruma gidiyor ve kimseye de bişey demiyorum akşamları ağlıyorum sadece😔😔
acemianneee_31 Esrrra ben ağladım diue kırıldım diye tripkolik oldum eşimin ailesi benle dalga geçiyor görümcemler gizliden ağlıyorum bende hep😞
Esrrra Yok Allah tan dalga geçmiyorlar acemianneee_31 yok dalga geçmiyor kimse sadece eşim gülüyor bazen bunun için mi diye fln ama ona da sinirleniyorum böle yapınca ne yapsın o da bilemiyor😔
Aysenes2702 Boşver ağla gitsin ya kimseyi umursama bu dünyada kendine zarar verirsin yoksa onlar seni anlayamaz ve senin için uzulmezler.