Mrb kızlar 15 haftalikken şehir hastenesinde erkek dedi necati hanceroglu die bir doktor, sonra 2 hafta sonra ankarada baska devlet hastanesi erkek bence dedi. 1 hafta sonra özele gittim erkek dedi ama biraz zorlandi bacaklarini aciyor ama dönmüyor bu tarafa. Bence net bize göre ama cevremde bazı cok bilmişler daha döner felan diyor kafam karışıyor oğlum oluyor diede sevinemiyorum napmaliyim kızlar birdaha ozele gitmelimiyim