Sinmilydd Gebelik süresince kıl kurdu ya da bağırsak parazit olan bunun gibi sorunlar yaşayan var mı varsa tedavi aldınız mı doktorunuzdan ?
Dark Sinmilydd yaşamadım hiç ama normalde olan birilerini duydum. Evdeki herkese tedavi uygulanıyor sanırım. Hamilesiniz en kısa sürede doktorunuza bildirin bence. Parazit falan tehlikeli durumlar
kuzucugunannesiii Sinmilydd Bende vardı bu problem . Hala da var ama söylemedim Dr a. Gerek duymadım. Hep vardı. 37+2 yim şu an
Princessmami Sinmilydd bende de oluyor ara sıra farkedyorum hep ypk sanki. Aç karnına sarımsak yutuyorum ve temzliğe 2 kat dikkat ediyorum geçiyor ama tekrar oluyor malesef ya