Bu 2. Gebeliğim ilk bebeğim kızdı 38+6da normal doğum ile kucağına almıştım. Şimdi kısmetse oğlumuz olacak💙 Birinci gebelikle uzaktan yakından alakası olmamakla birlikte ne zaman geleceği ayrı bir merak konusu bizde😅 Sağlıkla zamanında gelir inşallaj🙏🏻