Bebeği en az 3 hafta olmadan öğrenme şansın yok malesef , bende aynı sen gibiydim çok hevesliyordum 8 aydır evliyim her ay adetimden 1-2 gün önce test yapıyordum sonu hep hüsrandı çok şükür şimdi hamileyim ama ne kadar kafana takarsan o kadar da olmuyor kafanı başka şeylere meşgul etmeyi dene ve 1 hafta daha bekle derim baby ☺️ İnşallah güzel sonuçlar alırsın 🤲🏻