KbraTreGn Bugun doktorda randevum vardı. Acılmamın az oldugunu soyledı ve suyum cok az kaldıgını soyledı boyle durumda olanlar varmı ? Ne yaptınız ? Pazartesi bidaha gidicem .
EsraPureLoveAkyol KbraTreGn canım benimde aynı şekilde, suyu sınırın altında pazartesi gittim çarşamba çagırdı baktı daha çok azalmış suyum, yarına kadar sancı olmazsa suni sancı vercem dedi 😔 son bi haftadır hiç sancım olmuyor çok korkuyorum 😔 sana ne dedi doktor
KbraTreGn EsraPureLoveAkyol bana pzartesi gel bidaha bakıcam dedi sorun şu ben yurt dısında yasıyorum ve dogum için hastaneye gitmem lazım kendı doktorum yaptırmıyor dogumu , ya pazartesiye kadar suyum tamamn biterse 😞 sancım cıktı hafif nts de 😕
EsraPureLoveAkyol KbraTreGn benimde nst de ve normalde hiç sancım yok suyum da bitmek üzere çok kötüyüm bakalım yarın ne olacak 😔 Rabbim yardımcımız olsun canım