Gamze2172 Kızlar basım sürekli kaşınıyor ama öyle böyle degıl resmen bazen parçalayak kadar kasındırıyırm içine. Bakıyorm temız bırsey yok neden böyle ne yapmam lazm
UmutsuzPolyanna Gamze2172 kepek ve iyice durulanmayıncada yapabilir misal benim mevsim geçişlerinde filan dediğin gibi aşırı kaşıntı olur
Cansuadaa Gamze2172 ya suan bende oyleyim boyatmam gerekiyo ama boyatmiyorum gebelikte zararli diye belki sende de oyledir bilemedim smdi
Nhr03 Canım moral bozmak istemem ama saç beyazlarken de çok kaşınıyor renk pigmentleri ölüyor annemde çok kaşırdı ordan biliyorum inşallah beyazlaşma olmaz
Gamze2172 Nhr03 olsa da şaşmam yanı yaş 21 ama suan baksan 30 ve saçta %20 si beyaz olmus derten kederden
Nese86 Bir ara bebegi dogurduktan sonra çok terliyordum o zaman çok kasiniyordu. Eğer terliyorsaniz mutlaka ondandır.
Gamze2172 alcang yanı öyle sık sık degıl hayatım boyunca 3 sefer yaptım da şuna akmasını ıstıyom artık boyla yapmak istemiyorm
Guzellerbebek Gamze2172 sac boyasimi kullandin uzun sure boya isyiyordur belki bende cok oluyordu yada kepekden olur