Berru Allah yardımcın olsun canım benim de 2. Hamileliğim . 2. Trimester daha zor geçti benim 30 Lara gelince biraz daha iyi geçti nedense 🤷🏻♀️ ama sancım oluyor benim de hatta erken dogum riskim vardı şükür 34 u bulduk. Ben de bebekle ilgili herşeyi hazırladım. Kendi çantamı hazirlicam artık bı o kaldı.