Bende de çıktı. Hayatımda bukadar büyük bir çıbanım hiç olmamıştı. Çok acılı ve ucu yoktu. Dayanmaya çalıştıkça büyüdüde büyüdü neler denedim geçmedi. En son dr a gittim kan verdim enfeksiyon crp degeri. 35 çıktı. De hemen antibiyotik başladı. Onu içtim ve artık küçülmeye başladı geçti. Ama içinde hafif kaldı şişlik. İki ay sonra bi canlandı ama büyümedi şükür küçüldü geri. Galiba stresten oluyo