Elifhi5 3 tane hastane çıkışı tarzı takım aldım canım 2 3 tulum aldım gerisini zıbınlarla altlarla hallederim diye düşünüyorum çünkü eşimin işi nedeniyle maraştayız ve yazın aşırı sıcak oluyor bizim ev bide üst kat çatı yok bütün güneşi çektiği için evde durmak bile çok zor oluyor