Ben bilmeden hamileliğimin başında 2 açma işlemi 6-7 boya işlemi yapmıştım üstüme heralde 2 kere daha boyamıştım bunlar iki hafta içinde olan biten 😁 bi sıkıntı olmadı çok şükür erken doğdu ama başka sebeplerden dolayıydı 7 yasında oğlum şimdi. ama yinede bilseydim hamile olduğumu yapmazdım bnce açıcı kullanmasanız bu dönemlerde iyi olur. Doğumada az kalmış hem