Hllemrgks Arkadaslar gebelikte boyle bi sorun yasadiniz mi ben 28 haftalik gebeyim 3lt yakin su iciyorum doktorum 5 lt icmem gerektigini soyledi neden oldu hic anlamadim bu sıcakda bu rahatsizlik benim gibi bunu yasayip nasil gecirdiniz acaba bu durumu
mom32 Hllemrgks Bende aynı haftalardayım bendede var canım hamilelikte hemen hemen herkeste olabiliyor.Bol bol su iç bende öyle yapıyorum
Hatunnn Hllemrgks canm su icmek onemli ama 5 lt cok fazla bn 4 iciyordum doktor 4 bile icme 3 yterli gun icine yayarak ic gecede ic dedi, fazla su bu seferde bobrekleri yorup rahatsizlik cikariyor
feldspar bende de lökosit yüksek çıktı doktor sadece bol su iç dedi. çocuğa geçme riski de olan bişey nasıl kurtulucaz bilmiyorum
Hllemrgks Hatunnn valla bilemedimki bende canim gecede iciyorum oyle 5 yapiyorum zaten yoksa gunduz o kadar icemiyom 🤷♀️