Gullar-97 Asena17 erken yapmışlar sanki çatı muayene sini 38+3 haftalık olduk çarşamba günü ilk defa çatı muayene si yapacak l
Fatmahinn Asena17 bebeğin suyu azalıyor olabilir bazen yavaş yavaş akıyor diyorlar doktorla görüş bence beklemeye gelmez.. 36+1le normal doğum yaptım doğumunda başlamış olabilir
Asena17 Gullar-97 duzenli sancım cikti ondan yapti doktorum bide midem bulaniyor dedim acilma mide bulantisi yapiyormus bakti acilma yoktu ama muayeneden beri sulu akintim var baya
Ssultannnnn Gullar-97 34 ila 38 haftalar arasinda yapiliyor cati muaynesi akintini doktoruna sorabilirsin canim genelde zaten normal dogum icin bile 37-38. Haftadan itibaren bekleyin diyolar 40.haftayi pek bulan olmuyomus sen hazirligini yap yine
Asena17 Fatmahinn yarin gidicem kuzum endiselendim zaten duzenli sancim vardi ondan catiya bakti doktorum bende suan 36+5 gunlugum