anneolmakzoramagulusuyeter
Gecen sene şubat kürtaj oldum , 1 ay ara verdik nısan da tekrar hamile kaldım ama kimyasal gebelikmış. Adet geçikmesinin 5 günü kanamam başladı. Beta HCG Hiç yükselmeden düşüşe geçmiş.
Sağlıksiz bir gebelik olcağndan vucut direk eliyormuş.
Erkenden gebelik testi yapmasak belki hiç kimyasal gebelikte haberimiz olmıcak. Adetın 10 gün geçmesini beklemek en doğrusu. Böyle erken gebelik testleri yapıp ümıde kapılıyoruz.
Her kadının başına gelebiliçek birşey kimyasal gebelik , çoğu kadının haberi bile olmuyor bundan