28 haftagiz ve ben hamileliğimin başından beri sol yada sağıma yatarım hep. Ama şimdi o kadar zorlanıyorum ki😔 ne tarafa yatsam kızım o tarafta hareket edip tekmeliyor sanki onu eziyormusum gibi yatirmiyor. Kenarlara vuruyor hep. Sizide öyle oluyormu ? Diken üstünde yatıyorum hatta yatamıyorum artık resmen yatak batıyor bana. 30 lardan sonra nasıl yatıyorsunuz ya ? Sanırım zor günler beni bekliyor 😮💨