İlk baş kan alıyorlar serum falan takıyorlar sonra ameliyathaneye gidiyorsunuz anestezi oluyorsunuz eğer bel altı ise. İğne olduktan sonra uzanıyorsunuz tansiyon aleti takılıyor doğum bitene kadar ölçülüyor. Sizi uzandırdıklarında bacaklarınızı kıvırıp sonda takıyorlar zaten o zamana kadar uyuşmuş oluyosunuz. Sonra önünüze örtüler bezler örtülyor. Göbek aşağısından başlayıp mideye kadar bişey sürüyolar kesi sırasında vs ben bişey hissetmedim çekiştirme falan. Sadece bebeği çıkarırlarken mideden itibaren baskı yapıyolar bebek çıkana kadar sonra dikiş falan dikiş zamanı biraz uzun sürüyor bebek 5-10 dk içerisinde geldi direkt.